Page 96 of 97 FirstFirst ... 468694959697 LastLast
Results 951 to 960 of 967

Thread: Woohoo!! (Part 2!)

  1. #951
    Rhino Keeper
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    Austria
    Posts
    150
    One of my trade ticket faeries dropped an expansion permit!! Not sure if it was Dahlia or the Pilot Faerie (they are next to each other and I quick collected), but I've never seen this happen with any of my event prize trade ticket droppers. Woohoo! :-)

  2. #952
    Nightclub Owner
    Join Date
    May 2011
    Posts
    6,665
    My sleeping dragon dropped 2 gems this morning. I think this is the first time I've had anything drop from that thing! Woo hoo lol

  3. #953
    I GOT AN ALICORN IN THE DAILY VIDEOS!!!!!!!!!! I usually cross my fingers each time for a gem but today I wasn?t even paying attention. I clicked okay on autopilot only to realize I just saw the word alicorn! Lord only knows what my roommate thought of my celebrating if he heard me celebrating through the wall. I don?t even care because YAY I HAVE MY FIRST ALICORN!!!!

  4. #954
    Moderator SpiritWind00's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    The Glimmerwood!
    Posts
    11,609
    Quote Originally Posted by Rosewood_Keep View Post
    I GOT AN ALICORN IN THE DAILY VIDEOS!!!!!!!!!! I usually cross my fingers each time for a gem but today I wasn?t even paying attention. I clicked okay on autopilot only to realize I just saw the word alicorn! Lord only knows what my roommate thought of my celebrating if he heard me celebrating through the wall. I don?t even care because YAY I HAVE MY FIRST ALICORN!!!!
    Woohoo!!! I'm sooooo happy for you! (as I join you in squealing with delight!)

    and yes, it needs to be that font size!

  5. #955
    Rhino Keeper
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    259
    Quote Originally Posted by Rosewood_Keep View Post
    I GOT AN ALICORN IN THE DAILY VIDEOS!!!!!!!!!! I usually cross my fingers each time for a gem but today I wasn?t even paying attention. I clicked okay on autopilot only to realize I just saw the word alicorn! Lord only knows what my roommate thought of my celebrating if he heard me celebrating through the wall. I don?t even care because YAY I HAVE MY FIRST ALICORN!!!!

    I JUST DID TOO! I was so happy!!!!!

  6. #956
    Fashion Designer
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Rocky Mountains USA
    Posts
    655
    Congrats everyone on Alicorns!

    My WooHoo is that either Eoin or the Birthday Kraken gave 100 energy! Awesome for a monster hunt!
    Plz add: SofiaDeo, pinkpresence (Pinks Place), impylou (Queen Impylou on CS, Lil Sof on DS), aaerie.
    Plz ask all 4 or none, thx!
    Also have a non playing Level 6 acct just for sending out reqs: BigNutKracker (BNK).
    I rarely post on walls, will post on mine when taking a break

  7. #957
    Rhino Keeper
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Copenhagen
    Posts
    478
    Woohoo! I started playing again after a break of more than 3 years! 😁

  8. #958
    Moderator SpiritWind00's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    The Glimmerwood!
    Posts
    11,609
    Quote Originally Posted by shambalaya View Post
    Woohoo! I started playing again after a break of more than 3 years! ��
    Welcome back!

  9. #959
    Rhino Keeper
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    112
    Woohoo!!!!

    One of my Widow Queen spiders from the monster hunt just dropped an Expansion Permit.
    Hoping more will follow. :-)

  10. #960
    Fashion Designer
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Rocky Mountains USA
    Posts
    655
    Quote Originally Posted by laudenum View Post
    Woohoo!!!!

    One of my Widow Queen spiders from the monster hunt just dropped an Expansion Permit.
    Hoping more will follow. :-)
    I just got one too!
    Plz add: SofiaDeo, pinkpresence (Pinks Place), impylou (Queen Impylou on CS, Lil Sof on DS), aaerie.
    Plz ask all 4 or none, thx!
    Also have a non playing Level 6 acct just for sending out reqs: BigNutKracker (BNK).
    I rarely post on walls, will post on mine when taking a break

Page 96 of 97 FirstFirst ... 468694959697 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •