Search:

Type: Posts; User: Daengel

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Sticky: 2nd one! 57627

    2nd one!
    57627
  2. Sticky: Thank you so much!! Since they keep sooooo many...

    Thank you so much!! Since they keep sooooo many appliances locked, I really hope that at least all recipes are available for appliances we managed to get our hands on in the future :(
  3. Sticky: I missed previous goals so I currently have 4...

    I missed previous goals so I currently have 4 recipes locked :( I hope they'd make it available T.T please..
  4. Sticky: 57447 Ain't fan of new counter either, it...

    57447

    Ain't fan of new counter either, it looks good when it's empty and v weird with foods on top of it :/
  5. Sticky: I missed these previous goals so I'd love to have...

    I missed these previous goals so I'd love to have chance to get them pls!
    57429
    57430
    57431
    57432
    57433
  6. Sticky: These two are nice !! 57428

    These two are nice !!
    57428
  7. Replies
    9
    Views
    10

    Sticky: This is a big NOPE from me

    This is a big NOPE from me
  8. :((((( 57203

    :(((((

    57203
  9. I really do wish they'd release those 3 from prev...

    I really do wish they'd release those 3 from prev goal :(((( I missed that one so I'd only have 6 recipes for this cauldron instead of 9 T^T
  10. Ooh, it fits your counter somehow!!!

    Ooh, it fits your counter somehow!!!
  11. YISSSS CAKE!!!! they should make more ovens with...

    YISSSS CAKE!!!! they should make more ovens with lots of layered/tier cake presentation, it's almost always acceptable for us lol
  12. Monotonous display again

    Monotonous display again
  13. Yea, it's too plain for me too :o but this is a...

    Yea, it's too plain for me too :o but this is a nice addition to those repetitive 2 plates on tray thingy so ok
  14. Replies
    30
    Views
    31

    Ain't gonna lie, this one is the least of my fav...

    Ain't gonna lie, this one is the least of my fav amongst other goals for counter display foods reason. There were many I didn't like but would still bake for the sake of gems but this one won't make...
  15. Replies
    30
    Views
    31

    56602 Does the designer team know the size of...

    56602

    Does the designer team know the size of the counters or it's supposed to be some aesthetic i cannot understand????
  16. Replies
    30
    Views
    31

    56578 Ain't my style, all the 3 recipes of 1st...

    56578

    Ain't my style, all the 3 recipes of 1st oven.
  17. Replies
    30
    Views
    31

    56572

    56572
  18. 56369

    56369
  19. Coconut bibingka 56348

    Coconut bibingka
    56348
  20. Part 3 same quantities

    Part 3 same quantities
  21. Hopefully they'll fix the non-existent recipe...

    Hopefully they'll fix the non-existent recipe ASAP and lower the required quantities of food...seriously, that's too many for part 1 already, not to mention the 14 on 2nd part ughhh.
    Im just doing...
  22. Replies
    53
    Views
    54

    Will anyone share 2nd and 3rd recipe pics of 2nd...

    Will anyone share 2nd and 3rd recipe pics of 2nd oven pls?
  23. Replies
    53
    Views
    54

    I love!!!!

    I love!!!!
  24. bbyyyyyy finally a cake i loveeeeeeeeee yasshhhhh...

    bbyyyyyy finally a cake i loveeeeeeeeee yasshhhhh love love love thank storm8!!
  25. In my bakery they happened to be automatically...

    In my bakery they happened to be automatically placed in between the watermelon cake and lemon meringue pie and it made a terrible combo for view. I'll place them next to the wafer from last 15 days...
Results 1 to 25 of 212
Page 1 of 9 1 2 3 4