Search:

Type: Posts; User: NorthWoodsKingdom

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Sticky: Oh, it'll prolly become available at some point...

    Oh, it'll prolly become available at some point this month... in the Market. And for gems. :/
  2. Sticky: New thread for October is up. :)...

    New thread for October is up. :)
    https://forums.storm8.com/showthread.php?109608-10-04-Update-Baron-s-Tent-Prizes-(Oct-2019)
  3. Sticky: New release of repeat prizes & special prize for...

    New release of repeat prizes & special prize for October.
    53286
    53287
    53288
  4. Sticky: 10/04 Update: Baron's Tent Prizes (Oct 2019)

    https://www.portailsmm.com/cs/rsc/thumb440000.png_2v_31020.png
    The Baron's Tent - Release 47 - October 2019

    *NOTE* The Baron's Tent is considered a "mini game" & cannot be stored OR sold.
    This...
  5. Thanks all, for the well wishes. I'm home &...

    Thanks all, for the well wishes. I'm home & recouping... will check in more when I can write more. *kisses*
  6. Sticky: Today, he dropped 4. :)

    Today, he dropped 4. :)
  7. Sticky: Still determining. I've only had mine a few days....

    Still determining. I've only had mine a few days. It was only dropping 2/day until this morning when it dropped 3 for me.
    Drops from new items in the Tent are listed in post 1 as they're reported by...
  8. Sticky: The Kraken isn't in inventory yet cuz it's new &...

    The Kraken isn't in inventory yet cuz it's new & we're still determining drops.
    I reported my first drops on the previous page and am putting add'l drops in the Kraken entry in post 1. :)
  9. Sticky: 1st drop from my Kraken: 1XP, $250 coins, 2...

    1st drop from my Kraken: 1XP, $250 coins, 2 Energy, 1 Troll Horn & 1 Glimmerdust - so he's a multi-dropper! :love_heart:

    I'll continue to add any future diff drops to the Kraken entry in post 1.
  10. Sticky: Got the Kraken today... it IS animated (kinda...

    Got the Kraken today... it IS animated (kinda hovers up & down and his tentacles move).
    He has a 22 hour timer so I'll be back tomorrow to report first drops. :)

    52963 52964
  11. Uh...yeah. Remind me again what sharks have to...

    Uh...yeah.
    Remind me again what sharks have to do with a story about castles?? Hmm. :confused:
  12. Thread for September is up. Here:...

    Thread for September is up.
    Here:
    https://forums.storm8.com/showthread.php?109397-09-06-Update-Baron-s-Tent-Prizes-(Sept-2019)
  13. Sticky: New release, old stuff, new monthly "special"...

    New release, old stuff, new monthly "special" prize is a Kraken!


    52933

    52934
    52935

    ETA: Exact same prizes as September 2018.
  14. Sticky: 09/06 Update: Baron's Tent Prizes (Sept 2019)

    https://www.portailsmm.com/cs/rsc/thumb440000.png_2v_31020.png
    The Baron's Tent - Release 46 - September 2019

    *NOTE* The Baron's Tent is considered a "mini game" & cannot be stored OR sold. ...
  15. Dilly, Dilly Thuakians! A little note to let you...

    Dilly, Dilly Thuakians!
    A little note to let you all know I haven't forgotten about you & a little update:
    I've been insanely busy in RL & doing a lot of renovations on my house (now painting my 2...
  16. Sticky: I was in a similar quandary because it irks me...

    I was in a similar quandary because it irks me that all of my mermaid stuff isn't over in the mermaid area lol (it all won't fit). But I decided to go for the sale cuz...well, cuz it's a SALE & this...
  17. Sticky: SC ~ I think folks have already posted drops for...

    SC ~ I think folks have already posted drops for that gift somewhere else.. maybe in the Sweet Tooth Tragedy thread??
  18. Sticky: Soooooo, just how many neighbors does one have to...

    Soooooo, just how many neighbors does one have to have in order to buy the Plush King?
    Lol, that's a new one.

    PS. I know it's just deco but the back of the card for the Sword Rack says it was...
  19. Unsure, unless it's possibly 99 or 100 ... and I...

    Unsure, unless it's possibly 99 or 100 ... and I don't think anyone is close enough to that number to confirm, lol.
    (With the possible exception of Chaotarch Puffy, but I haven't seen him around...
  20. Thanks for the gift, S8 … and thanks for fixing...

    Thanks for the gift, S8 … and thanks for fixing the cottage issue.
    My Level 7 Ice Cream Cottage dropped a strawberry this morning. :)
  21. Now that this event is over, I'd like to put in a...

    Now that this event is over, I'd like to put in a re-request, please:
  22. In MY house it is, lol But... LEMON Ice Cream?...

    In MY house it is, lol
    But... LEMON Ice Cream? Sounds like a sherbet to me, lol :rolleyes:
  23. Seriously?? Oh for crying out loud lol .. I've...

    Seriously?? Oh for crying out loud lol .. I've already upgraded my ICM to Lv 10 & crafted 3 Sprinkle pets & NO blueberry shrub ever dropped fighting any of those many MANY Sprinkle monsters.
    I...
  24. Grr! I used the resources to upgrade an Ice Cream...

    Grr! I used the resources to upgrade an Ice Cream Cottage to level 7 for another crop dropper but NO CROP DROPPED.

    SW ~ Will you please run it by S8, to see if this was just an oversight?
    All my...
  25. New prizes for August hit today! Here's the...

    New prizes for August hit today!

    Here's the new thread:
    https://forums.storm8.com/showthread.php?109172-08-09-Update-Baron-s-Tent-Prizes-(Aug-2019)
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4