Search:

Type: Posts; User: NorthWoodsKingdom

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Sticky: Mardi Gras! Lol

    Mardi Gras! Lol
  2. Sticky: Post 1 is now updated with info from this thread....

    Post 1 is now updated with info from this thread. Thx for your patience & apologies for taking all week.
    Lemme know if I missed anything or any new drops show up.

    As far as the snowballs, I could...
  3. Sticky: ...and love love love that we're back to throwing...

    ...and love love love that we're back to throwing cabbages (& not cherries or some other kinda snowball replacement for Valentine's)! lol
  4. New thread for February is up, y'all. :) Please...

    New thread for February is up, y'all. :)
    Please take your discussions about these new Valentine items there.
    ...
  5. Sticky: Please be patient with me folks, will try to stay...

    Please be patient with me folks, will try to stay on top of this thread better than the last one.


    54582
  6. Sticky: 02/08 Update: Baron's Tent Prizes (Feb 2020)

    https://www.portailsmm.com/cs/rsc/thumb440000.png_2v_31020.png
    The Baron's Tent - Release 50 - February 2020

    *NOTE* The Baron's Tent is considered a "mini game" & cannot be stored OR sold.
    This...
  7. Wow. Just wow. I thought fersure that would be...

    Wow. Just wow. I thought fersure that would be like the Rainbow Cloud and drop daily energy. Just deco?? Unbelievable. ... but at this point, why am I even surprised? I assume it's a 1x1?

    PS....
  8. Oh no, that sucks! 54116 ...I was just...

    Oh no, that sucks!

    54116

    ...I was just adding that option to the first post as a way to get snowballs. Sorry you bought them accidentally. I'm assuming the option to watch a video doesn't...
  9. No worries, SW ... and I just saw your edit to...

    No worries, SW ... and I just saw your edit to the bottom of my first page entry. I'm actually working on it & adding stuff too for better clarity so if it's too much or whatever, just lemme know or...
  10. Got it already bobbyrae, thx :)

    Got it already bobbyrae, thx :)
  11. Ok, I'm trying to just grit my teeth so I can...

    Ok, I'm trying to just grit my teeth so I can update the first page (technically, it's not Post 1 since SW moved Baron Tent posts from the bonfire thread over here and one was timestamped before I...
  12. Poll: In agreement with most players posting here....

    In agreement with most players posting here. Couldn't finish. Horrible event! What do the 3 Little Pigs & Big Bad Wolf have to do with anything castle related, to begin with!? Left with such a sour...
  13. New thread for December is up. ...

    New thread for December is up.

    https://forums.storm8.com/showthread.php?110011-12-05-Update-Baron-s-Tent-Prizes-(Dec-2019)
  14. Just wanted to get a thread going for this...

    Just wanted to get a thread going for this month...

    This new thing of trading my hard-earned cabbages for snowballs may be my breaking point with this game.

    Back later to update, too po'd to do...
  15. 12/05 Update: Baron's Tent Prizes (Dec 2019) | The Snowball Challenge (65 days)

    -------WORK IN PROGRESS-------

    https://www.portailsmm.com/cs/rsc/thumb440000.png_2v_31020.png
    The Baron's Tent - Release 49 - December 2019

    *NOTE* The Baron's Tent is considered a "mini game"...
  16. Hmm... can't find it in The Hub's Inventory, but...

    Hmm... can't find it in The Hub's Inventory, but it seems like something else in addition to the Ghost Skunkupea has a chance to drop the Hayride. Anybody remember what it might be?? (Not Billy the...
  17. No, the haystack (or any other ghost skunkupea...

    No, the haystack (or any other ghost skunkupea drop) won't count cuz it's not 1 of the items featured in the Tent this month. It has to be the HayRIDE to count towards the Pumpkin Spice Cow goal.
  18. Nope. Sorry, it doesn't appear any prizes this...

    Nope. Sorry, it doesn't appear any prizes this month have a chance to drop wisps for ya.
  19. Btw... as far as I can tell, none of this month's...

    Btw... as far as I can tell, none of this month's prizes drop from another source EXCEPT for the Hayride... it can drop from the Ghost Skunkupea (or from Haunted Chests, if you have any of those...
  20. Yup, new release today. November thread is up &...

    Yup, new release today.
    November thread is up & running...

    https://forums.storm8.com/showthread.php?109827-11-08-Update-Baron-s-Tent-Prizes-(Nov-2019)
  21. It's a Fire Lily, from an event 3 years back,...

    It's a Fire Lily, from an event 3 years back, drops orange petals.
  22. New release for November ... all repeat prizes....

    New release for November ... all repeat prizes. Again. :blue:
    Also, repeat release from exactly a year ago. Again. :blue:
    YAWWWWWWNNNNNN!

    53753

    And another "special" prize quest for the month...
  23. 11/08 Update: Baron's Tent Prizes (Nov 2019)

    https://www.portailsmm.com/cs/rsc/thumb440000.png_2v_31020.png
    The Baron's Tent - Release 48 - November 2019

    *NOTE* The Baron's Tent is considered a "mini game" & cannot be stored OR sold.
    This...
  24. My bad, Hoo.. I counted 34 days from when the new...

    My bad, Hoo.. I counted 34 days from when the new items hit on 10/4 wrong, missed it by a day. Not that it really matters this late, but it's now corrected in post 1, lol.

    Ps. That means new stuff...
  25. Oh, it'll prolly become available at some point...

    Oh, it'll prolly become available at some point this month... in the Market. And for gems. :/
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4