PDA

View Full Version : Are there any other german players? - Deutsche Spieler gesucht!



Allixiandra
07-13-15, 03:58 AM
Hi everybody,

I am playing this game for a few weeks now and I am looking for other german players. There must be some because I saw a lot of german forests. ;) Unfortunately there is no german board available and would like to exchanges some information like e.g. the naming of the animals. There are some animals I am not able to derive the german naming from the english ones due to they seem to be completely different.

It would be great if we could start a little discussion and help each other. So please do not hesitate to jump in!:D

Many regards from Germany!

Allixi

Hallo zusammen,

ich spiele dieses Spiel seit einigen Wochen und ich suche nach anderen deutschen Spielern. Es muss welche geben, denn ich habe eine Menge deutscher Waelder gesehen ;). Leider gibt es kein deutsches Forum und ich wuerde gerne einige Informationen austauschen wie z.B. die Namen der Tiere. Es gibt einige Tieren bei denen ich die deutschen Namen nicht von den englischen ableiten kann, da sie anscheinend voellig anders sind.

Es waere toll wenn wir hier eine kleine Diskussion starten und uns gegenseitig helfen koennten. Also zoegert bitte nicht euch hier zu melden!

Viele Gruesse aus Deutschland!

Allixi

Drachenia
07-15-15, 06:00 PM
Hello I'm a German player, you have written a message

Nisisuza
07-16-15, 05:17 AM
Ich bin aus m?nchen

biologybrain
07-17-15, 10:11 PM
I name all my animals with German names, but I'm a USA player. I'm learning German with my children for our homeschool. My mother emigrated from Trier with her mother (my nana) when she was 9. I have a fascination with German even though she doesn't speak it much and my nana died in 1995.

Allixiandra
07-18-15, 06:44 AM
Huhu Nisisuza!

Ich bin aus Hildesheim. :)

Allixiandra
07-18-15, 06:48 AM
Hi Biologybrain,

Trier is a very nice City with a lot of buildings of the roman empire. I have been there once and I loved it. Did you visit Trier already? If not you should do so! :)

Nisisuza
07-18-15, 08:20 AM
Hi allixiandra,
Wie lange spielst du schon?
Spielst du auch Dragon story?
Lg

Allixiandra
07-18-15, 08:42 AM
Ich spiele seit einigen Wochen und nein Dragon Story spiele ich nicht. :)