PDA

View Full Version : Guess those lyrics!



sterlingempire
10-24-11, 04:59 PM
Guess those lyrics has begun! One person posts lyrics to part of a song, then the next person guesses the song which they go to. Then the person who guessed correctly posts the lyrics to part of another song. If for some reason, after 2 days, there is no confirmation from the user that the song is correct or incorrect, or the winner doesnt post the lyrics, then anyone can post the next lyrics.

PLEASE ABIDE BY ALL FORUM GAME RULES.

sterlingempire
10-24-11, 05:01 PM
I will start!

[Adam Levine:]
My heart's a stereo
It beats for you, so listen close
Hear my thoughts in every no-o-o-te
Make me your radio
And turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo

Hawaiianmomma
10-25-11, 03:39 AM
I cheated and went on YouTubedidn't read the rules clearly,sorry but it's My Hearts A Stereo By Gym Class Heros ft.Maroon5

sterlingempire
10-25-11, 01:03 PM
Haha - its ok. :)

Great job, thats it! Now its our turn to post part of the lyrics to your choice of song.

bawpotter
10-25-11, 02:31 PM
Uhh, I think you mean Your.

Hawaiianmomma
10-25-11, 02:35 PM

Somewhere's there's music____how faint the tune.
Somewhere's there's heavenhow high the moon.


sterlingempire
10-25-11, 03:00 PM
Uhh, I think you mean Your.

Yes, I do mean Your. ;)

sourlicorice2
10-26-11, 12:39 PM
How High is the Moon - singer??? Sry don't know who sings it.

sterlingempire
10-26-11, 01:03 PM
How High is the Moon - singer??? Sry don't know who sings it.

You dont need the singer :o Just the song

Hawaiianmomma
10-26-11, 11:37 PM
yes yes........beautiful on a uke, guitar, piano or fluteand oddly hilarious on a mandolin

sourlicorice2
10-27-11, 08:10 AM
From New York to LA getting high rock n'rollin
Get a room trash it up til it's ten in the morning
Girls in stripper heels, boysbrollingnin Maseratis
What they need in this world is some love

sourlicorice2
10-27-11, 08:11 AM
From New York to LA getting high rock n'rollin
Get a room trash it up til it's ten in the morning
Girls in stripper heels, boysbrollingnin Maseratis
What they need in this world is some love

Wish I could edit

Third line down should read:

Girls in stripper heels, boys rolling in Maseratis

iceschool101221
04-17-12, 11:35 PM
Adam Lambert If I Had You?

Ic3e
04-19-12, 07:56 AM
Well I'm technically abiding to the rules sooooooo,

I always used to be a shy girl,
Not a hot girl, I'm not your type girl
I never cared about the cool clothes or the right shoes,
Making the right moves.....

aaralyynnoel
04-21-12, 09:41 PM
lose control- the saturdays..... (continued..- whos that hot boy? whos that boy? he looks at me im beautiful. whos that hot boy whos that boy? i should be the face of every fashion magazine.)

anyway.. how bout

theres blood in my mouth
cuz ive been bitin my tounge all week
i keep on talkin trash
but i never say anything.

Cameraz
05-31-13, 10:56 AM
Portions for Foxes by Rilo Kiley. Dude you seriously have to pick an easier song. That song was hard to find!

You want a hassle free life,
Go get your upper class wife,
She's got all the personality, oh,
Of a lemon that has been truly sucked dry

kitkate1878
05-31-13, 12:42 PM
Marina and the diamonds 17

I threw a wish in the well dont ask me
I never tell I looked at u as it fell but now
Your in my way! :D

Christiana12345
05-31-13, 09:27 PM
Marina and the diamonds 17

I threw a wish in the well dont ask me
I never tell I looked at u as it fell but now
Your in my way! :D
Lol that's easy Call Me Maybe by Carly Ray Jespen.:p
I LUV THAT SONG!!

Okay..
You ain’t gotta worry it’s an open invitation
I’ll be sittin’ right here real patient
All day all night I’ll be waitin’ standby
Can’t stop because I love it, hate the way I love you
All day all night maybe I’m addicted for life, no lie.
I’m not too shy to show I love you, I got no regrets.
I love you much to, much to hide you, this love ain’t finished yet. This love ain’t finished yet…
So baby whenever you’re ready…

Ic3e
06-02-13, 12:44 AM
Puh-lease. Come and Get It by Selena Gomez.

You know it's hard when things never seem to wanna go your way,
But I've got this feeling that it's not gonna happen today,
You know I've looked all around for a girl in LA,
And you're the prettiest face that's walked my way
And since I met you girl I just wanna date a surfer babe...

Oliver118
06-20-13, 10:10 PM
I don't know!
So come on, spin me around,
'Cause I don't wanna go home,
Yeah, when you hold me like this,
That's when my heart skips, skips a beat.

chinacheer2442
07-05-13, 01:49 PM
Heart skips a beat
It seems like one this place is to crowded to many cool kids
Ah ah, ah ah
It seems like one of those nights we ditch the whole scene
And end up dreaming instead of sleeping

lollipop_rp
07-06-13, 06:14 AM
Taylor swift 22

But you make me wanna act like a girl
Paint my nails and wear high heels
Yea you, make me so nervous
That I just can’t hold your hand

evangelina812
07-09-13, 09:38 PM
Heart Attack

I never thought I'd see the day
when I would face the world and say
Good morning! Look at the sun!
I never thought I'd be slap in the lap of luxury
'Cause I have said it couldn't be done!
But it can be done!
Yes it can be done!

JumpingBerries12345
08-07-13, 07:52 PM
idk........but it seems so famillar!!

Elevator buttons and the morning air,
stranger silence makes me want to take the stairs,
if u were here we will laugh about the vacant stairs
but for now,
their time is theirs.

btw i think i got the lyric mixed up since i didnt realy care for that part of the song. lol

kitkate1878
08-09-13, 03:51 AM
Ours tayor swift?
Maybe its the way she walked
Straight into my heart she stole
It. Through the doors and past
The guards just like she already
Owned it :)

tajul
09-04-13, 09:32 PM
um... idk, but i think a boy sings it...

you know i cant take one more step towrds you
cuz all thats waiting it regret
and dont ya know im not your ghost anymore
lost the love i loved the most
learned to live half a life
now you want me one more time

lollipop_rp
09-06-13, 11:14 AM
Christina perri

Jar of hearts

Hmm what about....

I take a deep breath every time I pass your door
I know you're there but I can't see you anymore
And that's the reason you're in the dark
I've been a stranger ever since we fell apart
And I feel so helpless here

Ic3e
09-07-13, 05:17 AM
Ours tayor swift?
Maybe its the way she walked
Straight into my heart she stole
It. Through the doors and past
The guards just like she already
Owned it :)

Oh my god, that's One Direction's Best Song Ever. I said can you give it back to me? She said never in your wildest dreams~! And we danced all night to the best song ever!

And to lollipop's song it's I Need Your Love by Ellie Goulding.

Would you do anything for me
Buy a big diamond ring for me
Would you get down on your knees for me
Pop that pretty question right now baby

Beauty queen on a silver screen
Living life like I'm in a dream
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal though

jellypie200
09-07-13, 02:03 PM
Oh my god, that's One Direction's Best Song Ever. I said can you give it back to me? She said never in your wildest dreams~! And we danced all night to the best song ever!

And to lollipop's song it's I Need Your Love by Ellie Goulding.

Would you do anything for me
Buy a big diamond ring for me
Would you get down on your knees for me
Pop that pretty question right now baby

Beauty queen on a silver screen
Living life like I'm in a dream
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal though

Primadonna
~Marina & the diamonds


And I don’t wanna do anything but cry
Oh, and I don’t wanna do anything but cry

Oh, I’m so low
I’m almost to the bottom
And oh, nowhere to go

funnyrandomness5112
09-07-13, 04:10 PM
Primadonna
~Marina & the diamonds


And I don’t wanna do anything but cry
Oh, and I don’t wanna do anything but cry

Oh, I’m so low
I’m almost to the bottom
And oh, nowhere to go

Cry By Alexx Calise



So give me one more chance,
Save me from this road I'm on.
From this road I'm on

Jesus take the wheel
oh take it from me..

islanddoll1
09-07-13, 06:08 PM
Jesus Take the wheel by carrie underwood

You got me looking at that heaven in your eyes
I was chasing your direction
I was telling you no lies
And I was loving you
When the words are said, baby, I lose my head

JumpingBerries12345
10-16-13, 09:56 PM
shadow dancing Andy Gibbs


But everybody's like:
Crystal
Maybach
Dimonds on your timepiece
Jet planes
Islands
Tigers on a gold leash
But we don't care
we aren't caught in your love affair

dalula
10-17-13, 04:25 PM
Royals by Lorde. I love Lorde :)
Her eyes
She's on the dark side
Neutralize
Every man in sight

sourlicorice5
10-23-13, 02:24 PM
Royals by Lorde. I love Lorde :)
Her eyes
She's on the dark side
Neutralize
Every man in sight

Angel by Massive Attack

Not a fan of this group anymore. Once upon a time I was lol but thought I would choose lyrics from way back in my teenage years.


Yeah
I'm not that kind of guy who can take a broken heart
So don't ever leave
I don't want to see us part
The very thought of losing you means
That everything
Would go down under

tajul
10-31-13, 10:54 AM
dont know it...



this is the end
hold your breath and count to 10
feel the earth move and then
hear my heart burst again
for this is the end
ive drowned and dreamed this moment
so overdo i owed then
swept away im stolen
let the sky fall
whenit crumbles
we will stan tall
lets face it all together
at skyfall